"Et j'irai loin, bien loin, comme un bohémien, Par la Nature, - heureux comme avec une femme."
Arthur Rimbaud

donderdag 15 juli 2010

Snoeien

I'm a lumberjack and I'm okay
I sleep all night and I work all day

Monty Phyton - I'm a lumberjack

De afgelopen weken heb ik mijn grootouders geholpen met het kortwieken van de bomen in het kippenhok en het fijnsnijden van de buxussen, een leuk werkje bij 28°C waarbij ik enkele Kardinaalsmutsbomen (Euonymus europaeus) ontdekte, die heb ik direct bewaard voor het nageslacht. Nadien moest het snoeihout en -afval ook verwerkt worden voor het containerpark, dat deed ik meteen maar even met de Passat. Een foto-impressie.

Weer een paar tomatenstokken erbij voor opa.

De eerste lading met de Passat ...

... en de laatste lading, tot op het dak toe. God, wat hou ik van snelbinders !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten